Jurnal de Vacanță

Roma, Italia

Se știe că Roma nu a fost alcătuită într-o singură zi, dar o zi este suficientă pentru a te îndrăgosti de ea. Italianul Giotto di Bondone care a dat startul curentului renascentist, spunea la finalul anilor 1300 că Roma este un oraș al ecoului, a dorințelor și al iluziei. Străduțele Romei sunt pietruite și frumos amenajate, astfel încat atunci cand te plimbi te poți opri să savurezi una din cele mai apreciate delicatese ale Italiei, și anume gelato 🙂 .

Odată ajunsă în Roma, am parcurs pas cu pas orașul într-un interval de 4 zile. M-am simțit ca acasă, deoarece oamenii de acolo sunt sociabili, primitori și foarte amabili. Am fost cazată la un hotel aflat la un minut distanță de Fontana di Trevi, unde mi-a fost captată atenția din prima secundă în care am văzut-o. Aceasta este una din cele mai vechi surse de apă ale Romei și îl reprezintă pe Neptun, zeul mării, care se află într-un car de luptă ce are forma unei scoici, tras de doi căluți de mare. Unul dintre cai este nărăvaș iar celălalt este calm și supus, simbolizand dispoziția fluctuantă a mării.

Fontana di Trevi

Timp de 4 zile am fost fascinată de misterul si frumusețea acestui mic oraș antic. Am făcut multe fotografii pentru a-mi aminti exact fiecare moment petrecut acolo.

Pantheon

Vatican

Tot acest sejur a costat in jur de 700€. Mancarea italienească este absolut delicioasă, pe gustul fiecăruia. Este curat peste tot, lumea este civilizată și primitoare, iar vremea pe care am prins-o vara trecută a fost una pe cinste! Imi doresc mult sa repet aceasta experiență, întrucat a fost cea mai frumoasa de pană acum.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started